23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Konkurrenter sammen om bæredygtig fisk

For første gang er de tre største aktører på det danske dagligvaremarked sammen med i en kampagne for bæredygtige fisk.

Det sker i uge 36, hvor Coop, Dansk Supermarked og Super-Gros deltager i den landsdækkende kampagne ”De blå fisk”.





Der findes i dag på det danske marked omkring 600 produkter med det blå MSC-mærke. Bag mærket står Marine Stewardship Council, som er en global uafhængig organisation, der arbejder for at gøre verdens fiskerier mere bæredygtige gennem certificering.





Forbrugerne vil møde det blå mærke i landets supermarkeder og i kædernes tilbudsaviser. Kampagnen bliver også synlig i bybilledet med en outdoorkampagne, og på nettet er MSCs Facebookside en vigtig kanal.











BREAKING
{{ article.headline }}
0.153